juwliahanderssons

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Åker snart

Av Julia Andersson - 15 augusti 2013 15:41

Tjo alla läsare :)
Tack för att ni följer min blogg :D
Typ snart åker jag hem till mamma :) Ska bli roligt att träffa henne och träffa mina djur <3 Jag tar halv 6 bussen. När jag kommer till mamma ska jag förbereda några grejor inför skolan som börjar om 4 dar! Kanske ringer till min kompis Hanna om hon vill komma :) det var länge sen jag träffade henne :( <3 Nu ska jag spela Yatzy med pappa. (:
skriver mer i kväll. Kram :p

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Andersson - 25 augusti 2013 12:23

Hej alla läsare! Jag har nyss åkt moped, det var kul ända tills jag ramlade :'( det var bara en olyckshändelse som alla kan göra :) Nu så får jag inte köra moped på ett tag :'( det tycker jag är jätte dåligt och tråkigt!! Vet inte hur länge jag kom...

Av Julia Andersson - 22 augusti 2013 19:19


Hej! Har just inget att blogga om men idag så har jag varit i skolan:) Vi har haft idrott vi sprang 2,5 km. Nu tittar jag på tv och tänkte ta en tur på moppen :) ...

Av Julia Andersson - 21 augusti 2013 20:02

Hej alla kära läsare! Förlåt att jag inte har upptaterat bloggen. Är hemskt ledsen för det  .  Ska verkligen försöka blogga varje dag. Det är skola nu. Ni har varit jätte duktiga på att titta min blogg :) <33 Tack så mycket alla kära <3 Idag ...

Av Julia Andersson - 17 augusti 2013 12:17

Hej alla goa läsare! Är väldigt tacksam att ni följer min blogg :D. Men iallafall så har jag och Hanna åkt moped i 2 timmar (jag körde) :D. Det var superkul :) Jag har ont i benen och fingrarna av att kört så länge xD. Här har ni bilder så skriver j...

Av Julia Andersson - 17 augusti 2013 00:33

Hej alla läsare! Förut vid tre kom Hanna och vi har gjort ganska många saker :) Vi har sminkat varandra, hon plattade håret på mig jag lockade håret på henne :)) Vi har tittat på film " Snow White and the huntsman" :) den var bra!! Också har vi mo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards